e-Devlet Kampanya Çözümleri

Devletin dijitalleşmeye verdiği önem ve teknolojinin kamu kurumlarında da kullanılmaya başlanması  hız ve kontrolü oldukça kolaylaştırdı.

e-Fatura, e-Defter ve e-Arşiv gibi uygulamaların operasyonel süreçlere sağladığı katma değer ile iş gücü, arşivleme ve kağıt fatura gönderim maliyetlerinde sağlanan tasarruftan çok daha önemli kazanımlar elde edilmeye başlandı. Artık faturalar elektronik olarak daha kısa zamanda hazırlanıyor ve hızlı şekilde ibraz edilebiliyor.  

Vergiye konu olan tüm kağıt belgelerin dijital ortama aktarılması yönünde çalışmalar hız kesmeden devam ederken, dijital dönüşümün örnekleri her geçen gün artıyor.
e-Fatura Nedir?

e-Fatura, önceden tanımlanmış kullanıcıların UBL-TR standardında ve elektronik belge olarak düzenledikleri faturaların, belirlenen veri aktarım protokolü aracılığı ile gönderen taraftan alıcı tarafa iletimini sağlayan mesajlaşma alt yapısıdır.
e-Arşiv Nedir?

e-Arşiv, Vergi Usul Kanunu uyarınca kağıt ortamında düzenlenmek, muhafaza ve ibraz edilmek zorunluluğu bulunan faturanın; 433 sıra numaralı Vergi Usul Kanunu Genel Tebliğinde yer alan şartlara uygun olarak elektronik ortamda düzenlenmesi ve ikinci nüshasının elektronik ortamda muhafaza ve ibraz edilmesine imkan sağlayan uygulamadır. e- Fatura kapsamı dışında kalan firma ve tüketicilere kesilen faturaların da elektronik ortamda düzenlenmelerine ve ikinci nüshasının elektronik olarak muhafaza ve ibraz edilmesine olanak sağlamaktadır.
e-İrsaliye Nedir?

Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından 01.01.2018 itibariyle isteğe bağlı olarak uygulamaya geçirilecek olan e-İrsaliye, kağıt ortamdaki “Sevk İrsaliyesi” ile aynı hukuki niteliklere sahip dijital irsaliye belgesidir. Ticari hayatımızda “Sevk İrsaliyesi” ve “Taşıma İrsaliyesi” en yaygın kullanılan irsaliye türleridir. İlk etapta sadece “Sevk İrsaliye” belgesi e-İrsaliye kapsamına dahil edilmiştir.

 

Türkiye’de uygulama yazılımlarının öncüsü Logo, 30 yılı aşkın birikimi ve tecrübesiyle dijital dönüşüm sürecine rehberlik ediyor. 3.000'i aşan özel entegratörlük kullanıcısı ve 900 lokal entegrasyon sunucusu kullanıcısı ile bu alanda da lider konumda.

eLogo, Özel Entegratörlük Hizmeti kapsamında, 7/24 aktif çalışan, hızlı ve güvenli bir sistemin yatırımını sizin adınıza üstlenir. Böylelikle, elektronik fatura gönderme ve alma işlemlerinin teknik yeterliliğe sahip, Gelir İdaresi Başkanlığı'ndan özel entegrasyon izni almış Özel Entegratör Hizmet sağlayıcısı eLogo'nun bilgi işlem sistemi vasıtasıyla gerçekleştirilebilmesine olanak sağlar. eLogo Özel Entegratörlük Hizmeti alan firmalar e-Faturalarının onay sürecini web üzerinden yönetir. eLogo Özel Entegratörlük Hizmeti, Türk Telekom altyapısı kullanılarak sunulmakta olup günlük 130.000.000 adet fatura işleme kapasitesine sahiptir. Aynı zamanda, Superonline altyapısı kullanılarak yedeklenmiş olup, felaketten kurtarma merkezi 8 şiddetinde depreme dayanıklıdır.

GİB onaylı e-Fatura, e-Arşiv ve e-Defter çözümleriyle Logo, dijital dönüşüm sürecini yakından takip ediyor ve firmaların ihtiyacı olan güvenilir ve hızlı çözümleri sunuyor.

    Logo çözümleriyle entegre
    Logo harici ERP yazılımlarıyla tam entegrasyon
    Birden fazla şirket ve maliyet merkezi ile çalışma
    Güvenli veri iletişimi, hız ve tasarruf
    Yaygın iş ortağı ağı ve kesintisiz destek

Logo, e-Fatura, e-Arşiv e-Defter, e-Mutabakat, e-İrsaliye, Logo Connect Banka,  Logo Connect FDA, e-Ekstre ve Logopay çözümleriyle finansal süreçleri güvenli, pratik ve ekonomik bir şekilde dijital dünyaya taşıyor.
Logo e-Çözüm Ailesi

Gelir İdaresi Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uygun olarak geliştirilen Logo e-Fatura çözümleri ile mevcut yazılımınız ne olursa olsun, faturalarınızın dolaşımını güvenle ve hızla gerçekleşmesini sağlar. Faturaların elektronik belge olarak düzenlenmesi, elektronik ortamda iletilmesi ve yine elektronik olarak muhafaza ve ibraz edilmesi hususunda getirilen yasal çerçeve doğrultusunda ve Gelir İdaresi Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uygun olarak geliştirilen Logo e-Fatura uygulaması, kağıt fatura ile aynı hukuki niteliklere sahip elektronik faturaları düzenleyebilmeyi ve elektronik ortamda iletilmesini olanaklı kılan bir uygulamadır.

e-Fatura Portal Çözümü, Logo e-Fatura uygulamasına ait temel fonksiyonların internet üzerinden genel kullanımını sağlar. GİB’in sunduğu e-Fatura portali üzerinden e-Faturalarınızı  manuel olarak alıp gönderebilirsiniz.

Logo e-Defter uygulaması ile “Yevmiye Defteri”’ ve “Defter-i Kebir”’ belgeleri, Gelir İdaresi Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uygun olarak hazırlanır ve elektronik olarak GİB'e kolayca gönderilebilir. Logo e-Defter uygulaması, sadece Logo ERP çözümlerini kullanan firmaların değil, Logo kullanıcısı olmayan firmaların ihtiyaçlarına da çözüm sunar. Uzaktan erişim avantajı ile Logo e-Defter çözümü, işinizi yer ve zamandan bağımsız yönetmenizi mümkün kılar.

Logo e-Arşiv uygulaması, e-Fatura kapsamındaki ve kapsam dışındaki firmalar ile nihai tüketicilere e-Fatura düzenlenmesini, ikinci nüshasının elektronik olarak korunmasını ve ibraz edilmesini sağlar. Logo e-Arşiv uygulaması verilere hızlı ve kolay bir şekilde istenildiği an ulaşılabilmesini, geriye dönük fatura sorgulama süreçlerinin kolaylaşmasın sağlarken, gelen/giden fatura kaybının önlenmesini mümkün kılar. Logo e-Arşiv uygulaması, firmanınızın süreçlerine ve kullandığınız ERP çözümüne kolay ve hızlı entegre olur.

Logo e-İrsaliye uygulaması ile sevk irsaliyelerinizi dijital ortamda oluşturup, dilediğiniz zaman dilediğiniz yerden görüntüleyebilirsiniz. Böylece kağıt,baskı, ve arşivleme gibi birçok maliyet kaleminde tasarruf sağlayıp iş süreçlerinizi hızlandırırsınız. Logo e-İrsaliye firmanınızın süreçlerine ve kullandığınız ERP çözümüne kolay ve hızlı entegre olur.

Firmaların mutabakat süreçlerini kolayca yönetebilmelerini sağlamak için geliştirilen Logo e-Mutabakat uygulaması, BA, BS, Cari Ekstre ve Cari Bakiye mutabakatlarının elektronik ortamda hızla ve güvenle yapılmasını sağlar. Logo e-Mutabakat uygulaması, mutabakat yapacağınız firmalar, Logo e-Mutabakat kullanıcısı olsun ya da olmasın, maillerinizi otomatik olarak yollamanızı; onay ve red cevaplarınızı online olarak mutabakat portalından takip edebilmenizi mümkün kılar. Logo e-Mutabakat uygulaması yüzlerce satırlık ekstreleri saniyeler içinde karşılaştırarak aralarındaki farkları ay, gün ve işlem cinsi bazında bulur.

Çalıştığınız banka şubeleri ve hesapları ile aranızdaki bağı, Logo Connect Banka sizin için kurar. Banka işlemlerinizi Logo Connect Banka aracılığı ile oturduğunuz yerden güvenle, hızlıca, kolay ve mükerrer giriş yapmadan gerçekleştirebilme ayrıcalığından yararlanabilirsiniz. Tiger 3 ve Tiger 3 Enterprise kullanıcılarının sürüm farkı gözetmeden üye bankalarla bilgi transferi yapmalarını (Banka Fatura Ödeme ve Tahsilatları, Havale, EFT, Çek-Senet, Hesap Özeti ve Mutabakatı) sağlar.  j-guar İK çözümü ile entegre yapısı sayesinde maaş ödeme talimatlarını bankaya kolaylıkla gönderebilmenize olanak sağlar

Logo Connect FDA uygulaması ile entegre olarak çalışan FDA fonksiyonu ile firmalarınız arası hızlı veri aktarımı yaparak verimliliğinizi artırabilirsiniz. İstediğiniz anda; transfer edilecek kayıtlar ve fişler, cari hesap kartları, malzeme sınıfı kartları, fiyat kartları, malzeme fişleri, sipariş bilgileri, irsaliye bilgileri, fatura ve muhasebe fişlerinizi Logo ürünlerine aktarabilme imkanı sunar. Aynı veritabanı içindeki farklı firmalara veri gönderimini, grup şirketleri arasında veri aktarımlarını, tanımlı firmalar arasında çapraz fiş ve belge gönderimlerini gerçekleştirebilirsiniz.

e-Ekstre MT940 (uluslararası elektronik hesap ekstre formatı) formatındaki hesap ekstrelerinizi tek tuşla ERP sisteminize alıp muhasebeleştirmenizi sağlayan bir eLogo çözümüdür. MT940 uluslararası elektronik hesap ekstre formatıdır. Hesap hareketlerinize ait dökümleri önceden belirlenmiş standart bir formatta oluşturulmasını sağlar. e-Ekstre ile banka kısıtı olmadan tüm bankalara ait hesap hareketlerinizi ERP sisteminize alabilirsiniz. e-Ekstre j-guar, Tiger, Netsis ve GO çözüm aileleriyle entegre olarak çalışabilir.

LogoPay, firmaların, mail order ya da seyyar POS gibi manuel kredi kartı tahsilatları yerine sanal POS kullanarak elektronik ortamda tahsilat yapabilmesini sağlayan sistemdir. Bu sistem sayesinde 7/24 elektronik ortamda kredi kartı tahsilatı yapılabilmektedir. Yapılan ödemeler, firmanın bankalardan aldığı kendi sanal POS hesaplarından, kendi anlaşmalarındaki komisyon ve vadelerde tahsil edilebilir. Ayrıca firmalar herhangi bir sanal POS sahibi olmadan, doğrudan  Wirecard’ın tahsilata aracılık hizmetleri ile, sadece WireCard’ın komisyonu ile tahsilat yapma imkanından da faydalanabilirler. BDDK tarafından onaylanmış PCI-DSS sertifikası ile ödeyen taraf dilerse, kredi kartı bilgilerini bu sistemde saklayabilir ve her ödemede tekrar bilgi girmek zorunda kalmadan 3D secure (cep telefonuna gelen SMS) ile güvenli ödemeyi çok daha zahmetsiz ve güvenli olarak LogoPay sisteminde yapabilir.


Prg Bilgisayar Teknoloji Hizmetleri, !986 yılında kurulmuş olup en köklü bilgisayar hizmet firmasıdır. Bünyemizde Logo satışı ve desteği, Network kurulumu ve desteği, server kurulumu ve destekleriverilmektedir. Web tasarım ve hosting hizmeti bulunmaktadır.

Latest Posts from Blog