Logo Satiş ve Destek



Logo, yalnızca yazılım değil, ihtiyaçlarınızı karşılayacak, kurumunuzun katma değerini artıran ve verimlilik sağlayan bir platform sunar. Teknolojisini, kurum içi ve dışı uzmanların bilgi, üretim gücü ve deneyimiyle birleştirerek hazır çözümlerin ötesinde “verimlilik” sağlamak için çalışıyor.

Logo çözümleri birbirini tamamlayan ve uyarlanabilir bir ürün ailesi sunar. Bu çözümler arasında, çeşitli büyüklüklere göre özel tasarlanmış kurumsal kaynak yönetimi (ERP), sektörel çözümler, tedarik zinciri çözümleri, iş süreçleri tasarımı danışmanlığı, iş zekası ve CRM çözümleri gibi çözüm ve hizmetler sayılabilir. Ayrıca, Logo’nun her ölçekten firmaya yönelik kurumsal kaynak yönetimi (ERP) çözümlerinde yer alan muhasebe ve finans modülleri, kapsamlı birer muhasebe programı görevini görerek işletmelerin bu alandaki ihtiyaçlarını eksiksiz karşılar.

Logo çözümleri teknolojik olarak,

·         Hızla kullanıma alınabilir

·         Sektörel ihtiyaçlar doğrultusunda fonksiyonları zenginleştirilebilir

·         Açık platformludur

·         Yüksek performansa sahiptir

·         Uygun toplam sahip olma maliyeti sunar

·         Yaygın çözümler ve platformlar ile sinerji oluşturur

Ayrıca, değer katan teknolojik entegre çözüm ve hizmetlerle firmaların rekabet gücünün artırılmasına katkıda bulunmaktadır. Bu kapsamda,

·         e-Devlet Çözümleri

·         İş Zekası Çözümleri

·         CRM Çözümleri

·         e-İş Çözümleri (B2B, B2C)

·         Sektörel Çözümler

·         Yönetim Karar Destek Sistemleri

·         Konsolidasyon ve Uygulamalar Arası Entegrasyon çözümleri sunulmaktadır

Kobi Çözümleri

KOBİ’lerin günümüzde değişen koşullara uyum sağlayabilmeleri için, değişen ihtiyaçlarına uygun çözüm sunabilecek ve günümüzün teknolojileriyle uyumlu yazılım kullanmaları, artık bir zorunluluk haline geldi. KOBİ’ler bu yazılımlarla, verimliliklerini artırıcı etkisi olan ortak bir çalışma düzeni oluşturabiliyor.
Logo Go 3
Kişiselleştirilebilir, hızlı, sade ve pratik arayüzlü yepyeni bir platform GO 3 ile iş uygulamalarınızı 3. boyuta taşıyın!
Mali Müşavir Plus
Zengin özellik seti ve pratik kullanımı ile Serbest Muhasebeciler ve Mali Müşavirler için özel olarak tasarlanmış bir yazılımıdır.
Logo Start
START ile stok, maliyet, kasa, fatura, sipariş, banka ve müşteri bilgilerinin yönetimini kolaylıkla yapabilirsiniz.
Netsis 3 Entegre
Küçük ve orta ölçekteki firmalara yönelik geliştirilen Netsis 3 Entegre iş süreçlerinizi, ihtiyaçlarınıza pratik bir çözüm sunar.

ERP İŞ ÜRÜN Entegrasyonu

Temel olarak ERP (Kurumsal Kaynak Planlaması), tüm iş süreçlerinizi entegre olarak yönetmenizi sağlayan ve alt yapısı bilişim teknolojilerine dayanan bir yönetim sistemidir. ERP, şirketinizde manuel ve tekrarlı olarak yaptığınız birçok işlemi azalttığı gibi fazla zaman harcamanıza yol açan farklı farklı sistemlere veri girişinizi de ortadan kaldıracaktır.
Logo J-guar 3
j-guar 3; yaygın dağıtım ağına sahip işletme inşaat/taahhüt proje şirket kadar farklı yapıdaki firma süreçlerinin yönetilebileceği
Logo Tiger Wings
Masaüstü, ürün içi arama motoru gibi özellikler ile birlikte app-in-app, sunan Tiger Wings Kurumsal Kaynak Planlama Çözümü
Tiger 3 Enterprise
Tiger 3 Enterprise, işletme sürdürülebilir verimliliği destekleyen, erişimi sağlayan ve ölçeklenebilir ERP yazılımıdır.
Netsis Wings
masaüstü, ürün içi arama motoru özellikler ile birlikte app-in-app teknolojisi Netsis Wings Kurumsal Kaynak Plan Çözümü (ERP)
Netsis 3 Enterprise
Türkiye & yurt dışı işletme & şube kurum & bu işletmelerin tamamı entegre & modüler çalışan bir ERP çözümüdür.
Logo Tigerr 3
Satış, dağıtım, hizmet alanlarında faaliyet gösteren işletmelere, kurumsal & operasyonel tam kapsamlı çözüm sunar.
Netsis 3 Standard
Netsis 3 Standard işletmenizin finans ve muhasebe uygulamalarına ek olarak, şirket içi süreçlerin uçtan uca yönetim sağlar
İŞ ANALİTİĞİ ÇÖZÜMLERİ
İş Analitiği farklı kaynaktan elde edilen verileri hızla & titiz işleyen ideal bir iş zekası çözümü, şirketlerin karar alma
Ürün Entegrasyon Tablosu
Entegrasyon durumu hakkında detaylı bilgi almak için ‘Logo Ürün Entegrasyon Tablosu’nu inceleyebilirsiniz.

İnsan Kaynakları & İş Akış yönetimi Çözümleri

İnsan Kaynakları Çözümleri

Bilgi teknolojisi tabanlı dijital uygulamalar, günümüzde firmaların hayatta kalabilmeleri için kullandığı araçlar haline gelmeye başladı. Öyle ki, firmalar teknoloji tabanlı değişim rüzgarına ayak uyduramazlarsa yarıştan çekilmek zorunda kalıyorlar.

Firmalara rekabet yarışında avantaj sunan önemli faktörlerden biri de insan kaynağıdır. Firmanın misyon ve hedefini benimsemiş, iyi eğitim almış ve konusunda uzmanlaşmış kişilerden oluşan insan kaynağı, firmanın fark yaratmasını sağlayacaktır. Bu aynı zamanda firmalar için stratejik kararlar alırken başvurulacak bir destek noktası haline gelmektedir.

İnsan kaynakları fonksiyonlarının da teknolojik değişimle desteklenmesi ve süreçlerin bu değişime göre uyarlanması şirketler için her geçen gün daha da önem kazanıyor. Bu değişim rüzgarını şirketlerine doğru bir şekilde entegre eden işletmeler kısa zamanda uzun vadede geçerli olacak önemli değerler sağlayacaklardır.
İnsan Kaynakları Nedir?

İnsan Kaynakları Yönetimi

İnsan kaynakları yönetimi, personel yönetimi için geliştirilen yönetsel bir yaklaşımdır ve örgütsel başarıyı sağlamak için sürekli gelişim felsefesine dayanır.


Türkiye uygulama yazılımları pazarı lideri Logo, iş süreçlerini iyileştirmek yeniden yapılandırmak ve kurum genelinde yönetimi belirli standartlar doğrultusunda gerçekleştirmek isteyen şirketler için kolay kullanımlı İş Akış Yönetimi Çözümleri sunmaktadır.

 

Sektrel & Perakende Çözümleri

Coral Reef - Üretim Yönetim ve Denetim Sistemi
Coral REEF; işletmelerde ERP ile üretim sahası arasında entegrasyonu sağlayan, üretim takip ve yönetim (MES) sistemidir.

Market Çözümü
Tüm POS ve Yazar Kasa cihazlarıyla entegre market çözümü.

E-Flow İş Süreçleri Yönetim Sistemi
E-Flow süreç yönetim sistemi ile talep yönetimi, satın alma ve satış yönetimini web ortamında iş süreçlerinize uygun şekilde yönetebilirsiniz. vb. gibi bir çok ürün daha fazla bilgi için bizimle irtibata geçin lütfen
 
Perakende sektörünün son yıllardaki büyüme trendi, ivme kazanarak devam ediyor. Sektördeki bu gelişim doğal olarak, modernleşme ve inovasyonu da beraberinde getiriyor. Yatırımların artarak devam ettiği perakende sektöründeki rekabet koşulları da tedarik ve satış süreçlerinde yenilik yapmayı gerektiriyor.

İstenilen ürünü, istenilen zamanda ve kalitede tüketiciyle buluşturmak için kurulan değer zincirinin aksamadan çalışabilmesinin altında stokların ve dağıtımının etkin bir şekilde yönetilebilmesi yatıyor.

Perakende Çözümleri

Perakende sektörünün tüm ihtiyaçlarını karşılamak için, sektörün dinamizmine uygun özel çözümler gerekmektedir.  Bu çözümler, perakendenin farklı segment ve iş modellerine göre de ayrı ayrı modüller içermelidir. Bu modüller temel düzeyde mağaza operasyonlarına yönelik verimliliği ve satış süreçlerinde etkinliği artırmayı sağlayan mağaza yönetimi, perakende sektörüne yönelik depo yönetimi, CRM ve ERP süreçleri ile entegre çalışan POS (Satış Noktası Yönetimi)‘tan oluşmalıdır.

Perakende Satış Programı Nedir?

Perakende sektörüne yönelik satış programı, mağazalardaki satış işlemlerini kolaylaştıracak uygulamaları içerir; kampanya planlama, izleme ve yönetimi ile satış, ürün iade ve değişim süreçlerinin etkin biçimde yönetilmesini sağlar.

Logo Perakende Çözümleri

Logo, perakende sektörüne yönelik verimlilik artışı ve çeviklik sağlayan çözümler geliştirmekte ve sektörün artan ihtiyaçlarını yakından takip ederek sunduğu çözümlerin kapsamını sürekli genişletmektedir. Sektöre özel olarak geliştirilen satış, kanal yönetimi ve servis çözümleri ile satış ve satış sonrası süreçlerin etkin yönetimini sağlıyor.

Logo Perakende Çözümleri’nin global standartlarda gelişmiş bulut teknolojisi sayesinde terminal, sunucu, güvenlik yazılımı, bakım destek hizmeti, çeşitli yazılım lisansları gibi yatırımların yapılmasına gerek kalmıyor. Bilgiler müşteri özelinde ayrılan bir bulutta güvenle kaydediliyor, korunuyor ve yedekleniyor. Bu sayede ilk yatırım maliyetinden kurtulunarak operasyonel verimlilik artırılıyor ve her zaman en güncel sürüm kullanılıyor.

Ortak müşteri veri tabanı sistemi ile tüm satış noktalarından alışveriş yapmış olan müşterilerin bilgileri, aldıkları ürünler, istek ve talepler tek bir platform üzerinden izleniyor. Müşteri bilgileri ve alışveriş alışkanlıklarına göre müşteriler gruplanıyor, gelecek dönemler için kampanyalar planlanıyor, sadakat çalışmaları yapılıyor ve popüler sadakat programı uygulamaları ile entegre olarak yönetiliyor.

Logo Perakende Çözümleri’nin sunduğu etkin stok yönetimi sayesinde güncel stok bilgilerine her an ulaşılıyor, mağazalar arasında yetkilendirme yapılarak diğer mağazalardaki stokların gözlemlenmesini sağlanıyor ve müşterilere doğru yönlendirmeler yapılıyor. Stok transfer özelliği ile mağazalar arasında stok transferi yapılarak takibi yürütülüyor. Geçmişe yönelik tüm stok hareketlerinin incelenebilmesini sağlayan yapısı sayesinde satın alma süreçleri planlanıyor ve maliyet takibi yapılıyor.

Güncel ödeme, tahsilat sistemleri ve ilgili mevzuatlar kapsamında değişen yapıya uygun olarak geliştirilen Logo Perakende Çözümleri, bu sistemler ile entegrasyon sağlıyor ve tam uyumlu olarak çalışıyor. Aynı zamanda sunduğu Logo e-Arşiv ve e-Fatura entegrasyonları sayesinde e-Mevzuatlara tam uyum sağlıyor.

Perakende sektörü için özel olarak tasarlanmış mağazacılık çözümü olan Logo Diva POS, mağazalardaki satış işlemlerini kolaylaştıracak pek çok özelliğinin yanı sıra artan müşteri taleplerine kolayca uyum sağlanmasını, gerçek zamanlı kampanya yönetimi ile kampanyaların başarıya ulaşacak şekilde planlanmasını, sonuçlarının izlenebilmesini ve kampanya kurguları içerisindeki satış, ürün iade ve değişim süreçlerinin etkin şekilde yönetilmesini sağlıyor. Logo Diva POS, bulut çözümü olarak sunulduğu gibi aynı zamanda sistem işletimini kendisi gerçekleştirmek isteyen firmalar için On-Premise olarak da sunuluyor.

Satış sonrası servis süreçleri için tasarlanmış bulut çözümü Logo Diva SERVICE tüm servislerin merkezle olan haberleşmesini; arıza bildirimi, garanti takibi, ücretlendirme süreçlerinin yönetimini; aksesuar ve yedek parça satış işlemlerinin gerçekleştirilmesini sağlıyor.

Perakende sektörü için özel olarak tasarlanmış mağazacılık çözümü olan Logo Diva SHOP tüm stok, satın alma, satış, nakit akışı, kasa ve banka işlemlerinin takibi ve yönetimi ile iş süreçlerinin düşük maliyetlerle hızla optimize edilmesini sağlıyor.

Perakende sektörü için özel olarak tasarlanmış satış kanal yönetimi çözümü olan Diva CHANNEL, tüm perakende satış kanal yönetimi süreçlerinin etkin yönetimini ve otomasyonunu sağlıyor. Aynı zamanda barındırdığı omnichannel (çok yönlü kanal) stratejisine uygun yapıtaşları ile müşterilere tüm noktalarda aynı alışveriş deneyimini sunuyor.

Tedarik Zinciri Yönetimi Çözümleri

Logo, sunduğu Tedarik Zinciri Yönetimi Çözümleri ile farklı ölçekten işletmelerin malzeme, bilgi ve para akışını entegre yöneterek, müşterilerine, doğru ürünü, doğru zamanda, doğru yerde ve doğru fiyata sunmalarını sağlar. Tedarik zincirinin kritik öğelerinden satış ve depo yönetimindeki süreçleri entegre ederek, hizmet kalitelerini ve müşterilerinin memnuniyetini artırmalarına yardımcı olur. Logo ERP çözümleriyle entegre çalışan Satış Otomasyonu ve Depo Otomasyonu çözümleri, üretim sürecinden satışa kadar müşteriye ulaşan değer zincirinin bütünleşik bir şekilde yönetiminde kilit rol oynar. Logo’nun geniş çözüm kümesi ile elde edilen bütünleşik yönetim sistemi, işletmelerin maliyetlerini azaltırken verimliliklerini artırmalarını sağlar.

Depo Otomasyon Çözümleri Logo Ocean ve Logo Neon, tedarik zincirindeki tüm mal hareketlerinin optimize edilmesini ve depolardaki süreçlerin tamamının en iyi şekilde yönetilmesini sağlar. Satış Otomasyonu çözümü Logo Mobile Sales ise müşteri talepleri ve satış operasyonlarını en iyi şekilde yönetebilmek için mobil ve internet teknolojileriyle entegre bir çözüm kümesi sunar.

epo otomasyon sistemi Logo Ocean çözümü satınalma, üretim, satış, dağıtım yönetimi, etiketleme ve benzer iş süreçlerinin tümünü içerme özelliğine sahiptir. Süreç otomasyon beceresine sahip tek depo yönetim sistemi ile Logo Ocean işletmenize özgü tüm süreçlerde verimlilik sağlar. Logo Ocean, Mal Kabul, Yerleştirme, İkmal/Besleme, Sevkiyat, Mal Toplama, Stok Yönetimi ve Üretim olmak üzere geniş bir seçeneği sunar.
Logo Ocean / Geniş Modül Seçeneği
www.prg.com.tr
Daha Verimli Depo Süreçleri Barkodlu el terminali sayesinde insan gücü ile yürütülen tüm süreçlerde iyileştirme sağladığı gibi depo personeli değişim maliyetlerini düşürür. Logo Neon, mal yerleştirme, mal sevkiyatı gibi fiziki operasyonları hızlandırarak zaman ve işçilik tasarrufu sağlar. Depo Süreçlerinde Takip Kolaylığı Logo Neon bir çok sektörde kritik olan Seri Lot no, son kullanma tarihi, parti gibi bilgileri kayıt altına alarak kolaylıkla izlenebilirliklerini sağlar.
Logo Neon / Depo Yönetiminde Verimli Çözüm
Etkin Saha Yönetimi Saha satış otomasyonu çözümü Logo Mobile Sales, satış fiyatlandırmaları, kampanyalar ve rotalar gibi tüm süreçlerin yürütülmesini sağlar. Logo Mobile Sales ile saha ekiplerinizi yönetebilir, harita üzerinden takip edebilir, sahada yapılan işlemlerinizi Logo ERP çözümlerinden takip ederek siparişlerinizi müşterilere daha hızlı bir şekilde gönderebilirsiniz.
Logo Mobile Sales / Logo ERP çözümleri

Entegrasyon Çözümleri

Logo Entegrasyon ürünleri, Logo ürünleri ile iç-dış sistemler arasında veri entegrasyonu yapmanızı sağlamaktadır. İhtiyacınıza göre uygun  entegrasyon ürününü seçerek bütünleşik bir bilgi sistemine sahip olabilir, entegrasyondan kaynaklanan hataları ve buna istinaden oluşan maliyetleri düşürebilirsiniz.
Netsis B2B
Bayilerinizin size her an her yerden ulaşabileceği B2B çözümü ile siparişlerinizin dört bir taraftan hızla akmasını sağlar.
Turkcell Hizmetleri
Turkcell Hizmetleri ile sahadaki ekiplerinizi yönetebilir, haritalar üzerinden izleyebilir ve SMS gönderimlerinizi yapabilirsiniz.
Turkcell Hizmetleri
OTP (One Time Password) özelliğini iş akış süreçlerinizde kullanabilir; ayrıca Turkcell’den gelen faturaları toplu olarak sisteminize aktarabilirsiniz.
Logo Entegrasyon çözümleri ile firmalar arası veri alışverişi, bankacılık uygulamaları, perakende, mobil hizmetler, analiz ve raporlama gibi fonksiyonlar ile Logo veya Netsis çözümünüzün kapsamını ihtiyaçlarınız doğrultusunda genişletebilirsiniz.


Prg Bilgisayar Teknoloji Hizmetleri, !986 yılında kurulmuş olup en köklü bilgisayar hizmet firmasıdır. Bünyemizde Logo satışı ve desteği, Network kurulumu ve desteği, server kurulumu ve destekleriverilmektedir. Web tasarım ve hosting hizmeti bulunmaktadır.

Latest Posts from Blog


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/u0207322/prg.com.tr/modules/mod_news_show_sp2/mod_news_show_sp2.php on line 161