Logo Satiş ve Destek
Logo, yalnızca yazılım değil, ihtiyaçlarınızı karşılayacak, kurumunuzun katma değerini artıran ve verimlilik sağlayan bir platform sunar. Teknolojisini, kurum içi ve dışı uzmanların bilgi, üretim gücü ve deneyimiyle birleştirerek hazır çözümlerin ötesinde “verimlilik” sağlamak için çalışıyor.
Logo çözümleri birbirini tamamlayan ve uyarlanabilir bir ürün ailesi sunar. Bu çözümler arasında, çeşitli büyüklüklere göre özel tasarlanmış kurumsal kaynak yönetimi (ERP), sektörel çözümler, tedarik zinciri çözümleri, iş süreçleri tasarımı danışmanlığı, iş zekası ve CRM çözümleri gibi çözüm ve hizmetler sayılabilir. Ayrıca, Logo’nun her ölçekten firmaya yönelik kurumsal kaynak yönetimi (ERP) çözümlerinde yer alan muhasebe ve finans modülleri, kapsamlı birer muhasebe programı görevini görerek işletmelerin bu alandaki ihtiyaçlarını eksiksiz karşılar.
Logo çözümleri teknolojik olarak,
· Hızla kullanıma alınabilir
· Sektörel ihtiyaçlar doğrultusunda fonksiyonları zenginleştirilebilir
· Açık platformludur
· Yüksek performansa sahiptir
· Uygun toplam sahip olma maliyeti sunar
· Yaygın çözümler ve platformlar ile sinerji oluşturur
Ayrıca, değer katan teknolojik entegre çözüm ve hizmetlerle firmaların rekabet gücünün artırılmasına katkıda bulunmaktadır. Bu kapsamda,
· e-Devlet Çözümleri
· İş Zekası Çözümleri
· CRM Çözümleri
· e-İş Çözümleri (B2B, B2C)
· Sektörel Çözümler
· Yönetim Karar Destek Sistemleri
· Konsolidasyon ve Uygulamalar Arası Entegrasyon çözümleri sunulmaktadır
Kobi Çözümleri
Kobi Çözümleri
Erp İş Ürün Entegrasyon
ERP İŞ ÜRÜN Entegrasyonu
İK İş Akış Yönetimi
İnsan Kaynakları & İş Akış yönetimi Çözümleri
İnsan Kaynakları Çözümleri
Bilgi teknolojisi tabanlı dijital uygulamalar, günümüzde firmaların hayatta kalabilmeleri için kullandığı araçlar haline gelmeye başladı. Öyle ki, firmalar teknoloji tabanlı değişim rüzgarına ayak uyduramazlarsa yarıştan çekilmek zorunda kalıyorlar.
Firmalara rekabet yarışında avantaj sunan önemli faktörlerden biri de insan kaynağıdır. Firmanın misyon ve hedefini benimsemiş, iyi eğitim almış ve konusunda uzmanlaşmış kişilerden oluşan insan kaynağı, firmanın fark yaratmasını sağlayacaktır. Bu aynı zamanda firmalar için stratejik kararlar alırken başvurulacak bir destek noktası haline gelmektedir.
İnsan kaynakları fonksiyonlarının da teknolojik değişimle desteklenmesi ve süreçlerin bu değişime göre uyarlanması şirketler için her geçen gün daha da önem kazanıyor. Bu değişim rüzgarını şirketlerine doğru bir şekilde entegre eden işletmeler kısa zamanda uzun vadede geçerli olacak önemli değerler sağlayacaklardır.
İnsan Kaynakları Nedir?
İnsan Kaynakları Yönetimi
İnsan kaynakları yönetimi, personel yönetimi için geliştirilen yönetsel bir yaklaşımdır ve örgütsel başarıyı sağlamak için sürekli gelişim felsefesine dayanır.
Türkiye uygulama yazılımları pazarı lideri Logo, iş süreçlerini iyileştirmek yeniden yapılandırmak ve kurum genelinde yönetimi belirli standartlar doğrultusunda gerçekleştirmek isteyen şirketler için kolay kullanımlı İş Akış Yönetimi Çözümleri sunmaktadır.
Sektörel - Perakende Çözümleri
Sektrel & Perakende Çözümleri
Coral Reef - Üretim Yönetim ve Denetim SistemiCoral REEF; işletmelerde ERP ile üretim sahası arasında entegrasyonu sağlayan, üretim takip ve yönetim (MES) sistemidir.
Market Çözümü
Tüm POS ve Yazar Kasa cihazlarıyla entegre market çözümü.
E-Flow İş Süreçleri Yönetim Sistemi
E-Flow süreç yönetim sistemi ile talep yönetimi, satın alma ve satış yönetimini web ortamında iş süreçlerinize uygun şekilde yönetebilirsiniz. vb. gibi bir çok ürün daha fazla bilgi için bizimle irtibata geçin lütfen
İstenilen ürünü, istenilen zamanda ve kalitede tüketiciyle buluşturmak için kurulan değer zincirinin aksamadan çalışabilmesinin altında stokların ve dağıtımının etkin bir şekilde yönetilebilmesi yatıyor.
Perakende Çözümleri
Perakende sektörünün tüm ihtiyaçlarını karşılamak için, sektörün dinamizmine uygun özel çözümler gerekmektedir. Bu çözümler, perakendenin farklı segment ve iş modellerine göre de ayrı ayrı modüller içermelidir. Bu modüller temel düzeyde mağaza operasyonlarına yönelik verimliliği ve satış süreçlerinde etkinliği artırmayı sağlayan mağaza yönetimi, perakende sektörüne yönelik depo yönetimi, CRM ve ERP süreçleri ile entegre çalışan POS (Satış Noktası Yönetimi)‘tan oluşmalıdır.
Perakende Satış Programı Nedir?
Perakende sektörüne yönelik satış programı, mağazalardaki satış işlemlerini kolaylaştıracak uygulamaları içerir; kampanya planlama, izleme ve yönetimi ile satış, ürün iade ve değişim süreçlerinin etkin biçimde yönetilmesini sağlar.
Logo Perakende Çözümleri
Logo, perakende sektörüne yönelik verimlilik artışı ve çeviklik sağlayan çözümler geliştirmekte ve sektörün artan ihtiyaçlarını yakından takip ederek sunduğu çözümlerin kapsamını sürekli genişletmektedir. Sektöre özel olarak geliştirilen satış, kanal yönetimi ve servis çözümleri ile satış ve satış sonrası süreçlerin etkin yönetimini sağlıyor.
Logo Perakende Çözümleri’nin global standartlarda gelişmiş bulut teknolojisi sayesinde terminal, sunucu, güvenlik yazılımı, bakım destek hizmeti, çeşitli yazılım lisansları gibi yatırımların yapılmasına gerek kalmıyor. Bilgiler müşteri özelinde ayrılan bir bulutta güvenle kaydediliyor, korunuyor ve yedekleniyor. Bu sayede ilk yatırım maliyetinden kurtulunarak operasyonel verimlilik artırılıyor ve her zaman en güncel sürüm kullanılıyor.
Ortak müşteri veri tabanı sistemi ile tüm satış noktalarından alışveriş yapmış olan müşterilerin bilgileri, aldıkları ürünler, istek ve talepler tek bir platform üzerinden izleniyor. Müşteri bilgileri ve alışveriş alışkanlıklarına göre müşteriler gruplanıyor, gelecek dönemler için kampanyalar planlanıyor, sadakat çalışmaları yapılıyor ve popüler sadakat programı uygulamaları ile entegre olarak yönetiliyor.
Logo Perakende Çözümleri’nin sunduğu etkin stok yönetimi sayesinde güncel stok bilgilerine her an ulaşılıyor, mağazalar arasında yetkilendirme yapılarak diğer mağazalardaki stokların gözlemlenmesini sağlanıyor ve müşterilere doğru yönlendirmeler yapılıyor. Stok transfer özelliği ile mağazalar arasında stok transferi yapılarak takibi yürütülüyor. Geçmişe yönelik tüm stok hareketlerinin incelenebilmesini sağlayan yapısı sayesinde satın alma süreçleri planlanıyor ve maliyet takibi yapılıyor.
Güncel ödeme, tahsilat sistemleri ve ilgili mevzuatlar kapsamında değişen yapıya uygun olarak geliştirilen Logo Perakende Çözümleri, bu sistemler ile entegrasyon sağlıyor ve tam uyumlu olarak çalışıyor. Aynı zamanda sunduğu Logo e-Arşiv ve e-Fatura entegrasyonları sayesinde e-Mevzuatlara tam uyum sağlıyor.
Perakende sektörü için özel olarak tasarlanmış mağazacılık çözümü olan Logo Diva POS, mağazalardaki satış işlemlerini kolaylaştıracak pek çok özelliğinin yanı sıra artan müşteri taleplerine kolayca uyum sağlanmasını, gerçek zamanlı kampanya yönetimi ile kampanyaların başarıya ulaşacak şekilde planlanmasını, sonuçlarının izlenebilmesini ve kampanya kurguları içerisindeki satış, ürün iade ve değişim süreçlerinin etkin şekilde yönetilmesini sağlıyor. Logo Diva POS, bulut çözümü olarak sunulduğu gibi aynı zamanda sistem işletimini kendisi gerçekleştirmek isteyen firmalar için On-Premise olarak da sunuluyor.
Satış sonrası servis süreçleri için tasarlanmış bulut çözümü Logo Diva SERVICE tüm servislerin merkezle olan haberleşmesini; arıza bildirimi, garanti takibi, ücretlendirme süreçlerinin yönetimini; aksesuar ve yedek parça satış işlemlerinin gerçekleştirilmesini sağlıyor.
Perakende sektörü için özel olarak tasarlanmış mağazacılık çözümü olan Logo Diva SHOP tüm stok, satın alma, satış, nakit akışı, kasa ve banka işlemlerinin takibi ve yönetimi ile iş süreçlerinin düşük maliyetlerle hızla optimize edilmesini sağlıyor.
Perakende sektörü için özel olarak tasarlanmış satış kanal yönetimi çözümü olan Diva CHANNEL, tüm perakende satış kanal yönetimi süreçlerinin etkin yönetimini ve otomasyonunu sağlıyor. Aynı zamanda barındırdığı omnichannel (çok yönlü kanal) stratejisine uygun yapıtaşları ile müşterilere tüm noktalarda aynı alışveriş deneyimini sunuyor.
Tedarik Zinciri Yönetimi
Tedarik Zinciri Yönetimi Çözümleri
Logo, sunduğu Tedarik Zinciri Yönetimi Çözümleri ile farklı ölçekten işletmelerin malzeme, bilgi ve para akışını entegre yöneterek, müşterilerine, doğru ürünü, doğru zamanda, doğru yerde ve doğru fiyata sunmalarını sağlar. Tedarik zincirinin kritik öğelerinden satış ve depo yönetimindeki süreçleri entegre ederek, hizmet kalitelerini ve müşterilerinin memnuniyetini artırmalarına yardımcı olur. Logo ERP çözümleriyle entegre çalışan Satış Otomasyonu ve Depo Otomasyonu çözümleri, üretim sürecinden satışa kadar müşteriye ulaşan değer zincirinin bütünleşik bir şekilde yönetiminde kilit rol oynar. Logo’nun geniş çözüm kümesi ile elde edilen bütünleşik yönetim sistemi, işletmelerin maliyetlerini azaltırken verimliliklerini artırmalarını sağlar.
Depo Otomasyon Çözümleri Logo Ocean ve Logo Neon, tedarik zincirindeki tüm mal hareketlerinin optimize edilmesini ve depolardaki süreçlerin tamamının en iyi şekilde yönetilmesini sağlar. Satış Otomasyonu çözümü Logo Mobile Sales ise müşteri talepleri ve satış operasyonlarını en iyi şekilde yönetebilmek için mobil ve internet teknolojileriyle entegre bir çözüm kümesi sunar.
www.prg.com.tr